Driving Home With TomTom

Vertel hier je grappige dingen, moppen die betrekking hebben op touringcarchauffeurs of touringcars
Gebruikersavatar
Frank
Forum beheerder/Moderator
Forum beheerder/Moderator
Berichten: 745
Lid geworden op: ma nov 28, 2005 13:37

Driving Home With TomTom

Bericht door Frank » di dec 20, 2005 09:17

Zoals uit dit forum blijkt ben ik geen fan van TomTom (mijn ding is Navigon). Maar deze mp3 is hilarisch:

CHris Rea - Driving Home With TomTom

Frank

Gebruikersavatar
Monica
SUPER-chauffeur
SUPER-chauffeur
Berichten: 387
Lid geworden op: do dec 01, 2005 13:15

Bericht door Monica » di dec 20, 2005 11:29

Hahaha hij is leuk hoor. Hoor ik ook eens hoe de stem klinkt in een navigatie systeem, had ik nog niet gehoort.

Gebruikersavatar
Frank
Forum beheerder/Moderator
Forum beheerder/Moderator
Berichten: 745
Lid geworden op: ma nov 28, 2005 13:37

Bericht door Frank » di dec 20, 2005 11:38

Monica, jij bent nog van de oude garde. Landkaart op het stuur en rijden maar.. :)

Frank

Gebruikersavatar
Monica
SUPER-chauffeur
SUPER-chauffeur
Berichten: 387
Lid geworden op: do dec 01, 2005 13:15

Bericht door Monica » di dec 20, 2005 19:04

Ik ben inderdaad nog van de oude garde alleen hoeft die landkaart niet op het stuur ik heb een fotografisch geheugen dus ik bestudeer van te voren waar ik heen moet en sla ook de omliggende straten in mijn hoofd op, heb wel een printje voor de zekerheid bij me maar die gebruik ik eigenlijk zelde en een keer ergens geweest dan vind ik het terug ook al is dat jaren later.

Gebruikersavatar
Frank
Forum beheerder/Moderator
Forum beheerder/Moderator
Berichten: 745
Lid geworden op: ma nov 28, 2005 13:37

Bericht door Frank » di dec 20, 2005 19:06

Monica schreef:Ik ben inderdaad nog van de oude garde alleen hoeft die landkaart niet op het stuur ik heb een fotografisch geheugen dus ik bestudeer van te voren waar ik heen moet en sla ook de omliggende straten in mijn hoofd op, heb wel een printje voor de zekerheid bij me maar die gebruik ik eigenlijk zelde en een keer ergens geweest dan vind ik het terug ook al is dat jaren later.


Hele goeie eigenschappen voor een touringcarchauffeur! :)

Frank

Gebruikersavatar
Luc
Forum beheerder/Moderator
Forum beheerder/Moderator
Berichten: 551
Lid geworden op: wo nov 30, 2005 07:10

Bericht door Luc » wo dec 21, 2005 06:48

Monica schreef:Ik ben inderdaad nog van de oude garde alleen hoeft die landkaart niet op het stuur ik heb een fotografisch geheugen dus ik bestudeer van te voren waar ik heen moet en sla ook de omliggende straten in mijn hoofd op, heb wel een printje voor de zekerheid bij me maar die gebruik ik eigenlijk zelde en een keer ergens geweest dan vind ik het terug ook al is dat jaren later.


Zijn er zo nog vrouwen? Of ben je de enigste? Want eerlijk zijn, vrouwen zoals jij zijn niet dik gezaaid!

Gebruikersavatar
Monica
SUPER-chauffeur
SUPER-chauffeur
Berichten: 387
Lid geworden op: do dec 01, 2005 13:15

Bericht door Monica » wo dec 21, 2005 11:28

Luc er zullen er zeker meer zijn die net als mij het doen hoor en zeker ook wel vrouwen....alleen ken ik ze zelf helaas niet.

Gebruikersavatar
Frank
Forum beheerder/Moderator
Forum beheerder/Moderator
Berichten: 745
Lid geworden op: ma nov 28, 2005 13:37

Bericht door Frank » wo dec 21, 2005 13:04

Luc schreef:Zijn er zo nog vrouwen? Of ben je de enigste? Want eerlijk zijn, vrouwen zoals jij zijn niet dik gezaaid!


Gewaagde uitspraak, Luc. :) Ik ken zat vrouwen die kunnen kaartlezen

Gebruikersavatar
Luc
Forum beheerder/Moderator
Forum beheerder/Moderator
Berichten: 551
Lid geworden op: wo nov 30, 2005 07:10

Bericht door Luc » wo dec 21, 2005 16:26

Frank schreef:
Luc schreef:Zijn er zo nog vrouwen? Of ben je de enigste? Want eerlijk zijn, vrouwen zoals jij zijn niet dik gezaaid!


Gewaagde uitspraak, Luc. :) Ik ken zat vrouwen die kunnen kaartlezen


Nou ik mijn omgeving ken ik er geen enkele! Zelfs de meiden bij ons op kantoor gebruiken een routeplanner, en gaan er dan vanuit dat de chauffeur de rest wel weet... 8)

Gebruikersavatar
ray
Forum beheerder/Moderator
Forum beheerder/Moderator
Berichten: 658
Lid geworden op: ma nov 28, 2005 18:08

driving home

Bericht door ray » di dec 27, 2005 18:04

om nog even op het onderwerp te blijven:ik reed afgelopen kerstnacht leeg terug naar nederland en toen hoorde ik het origineel op de radio en dan is het ineens een hele vreemde gewaarwording,als je op de weg zit met dat nummer op de radio.ik wou alleen maar sneller naar huis toe,maar ja,tc liep niet harder dan 100 km/u

Gesloten