condooms voor de kleinste

Deel hier uw ervaringen die voor andere touringcarchauffeurs interessant, leuk, handig zijn om te weten.
driver55
leerling-chauffeur
leerling-chauffeur
Berichten: 11
Lid geworden op: vr jan 06, 2006 20:04

condooms voor de kleinste

Bericht door driver55 » za jan 07, 2006 00:12

Heren en dames hier een waarschuwing.

Ga op stap met studenten uit groningen en kregen een welkom tasje.
Met daarin een vrijkaartje, bestaande uit een condoom een soort pakje vloei je weet wel welke je open klapt. Goed de dames en heren gaan zitten en gooien het welkom tasje boven in de bagage ruimte. 2 dagen weg en kwam laat in de avond thuis. Rommel in bus en wist dat ik de dag er na een schoolreis had dus dacht ik het ergste vuil er uit en naar bed.
De volgende ochtend bij de school kinderen in bus en rijden maar de pisa hut aan geen bus met werkende airco en de temparateur liep hoog op. Onderweg de dak luiken maar open. heerlijk de wind waaide door de bus.
Toen kwam er een jongetje naar me toe en kwam me een soort pakje vloei geven. Tja je raad het al een condoom van uit de bovenste bagage ruimte. Ik dacht opgeruimt te hebben tja de tasjes. Ik eennigzins met een rood hoofd doorgereden. aangekomen bij het pretpark de bus in en ik vond er nog enkele vrij kaartjes welke ze niet gezien konden hebben. zo dacht ik opgeruimd naar het restaurant en genieten van een heerlijk kopje koffie met appelgebak. Zit ik eenmaal en neem een hap van mijn appelpunt en kijkend naar buiten zie ik toch een kind van mijn groep met een wel zeer vreemde handschoen aan tot over zijn elleboog.
Na goede bestudering kwam ik er achter dat het een condoom was. Ik verslikte mij in mijn appeltaart en rende naar buiten achter de jongen aan. Ik zei tegen hem wat heb jij nou tja zei hij dat gebruikt een arts bij de koeien nou ik kwam niet meer bij. Gaf te kennen dat er geen koeien waren en hij het van zijn arm moest halen en aan mij moest geven. Dat was goed zij hij en ik terug naar het restaurant. Ja hoor koffie weg en de helft van mijn appeltaart rot joch. Verder weet ik niet of dat er nog meer kinderen waren welke een pakje vloei hadden gevonden. En weet ook niet of dat vader en moeder van de kinderen soms ook een pakje vloei uit de zak van hun kind gehaaldgehaald hebben. wel kan ik raden wat er mee gebeurt kan zijn.

Wel let dus goed op ruim de bus op.

Gebruikersavatar
Frank
Forum beheerder/Moderator
Forum beheerder/Moderator
Berichten: 745
Lid geworden op: ma nov 28, 2005 13:37

Bericht door Frank » zo jan 08, 2006 17:21

Hahaha, tja, wel je busje opruimen...

Hoewel het wel humor is, heb ik het even naar deze rubriek verplaatst.

Frank

Gesloten