Hans1970

Stel je hier voor, zodat andere forumgebruikers je leren kennen.
Hans1970
Berichten: 2
Lid geworden op: di feb 21, 2006 09:46

Hans1970

Bericht door Hans1970 » di feb 21, 2006 10:00

Hallo beste mensen, ik zal me ook even netjes voorstellen.

Ik ben een nieuw gezicht op dit forum alhoewel ik van tijd tot tijd uit nieuwsgierigheid wel eens meelas. Ik zal me bij deze dan ook even voorstellen.

Mijn naam is Hans, 36 jaar, woonachtig met vriendin en huisdieren in Hengelo en ik ben een compleet groentje in jullie vakgebied.
De reden dat ik me heb aangemeld is dat ik binnenkort mijn rijbewijs D hoop te halen en werk hoop te vinden in de touringcarbranche.

Voordat ik nu allerlei goedbedoelde opmerkingen krijg van ervaren chauffeurs in de trant van "Niet doen! Je weet niet waar je aan begint!" even het volgende.

Wat ik nu doe en wat ik nu graag wil is iets wat ik 15 jaar geleden al wou maar door allerlei omstandigheden (vaste job elders) is het er nooit van gekomen. Ik heb ondertussen veel negatieve ervaringen gehoord en gelezen over dit beroep (en een hoop positieve) maar ik heb zelf bijna 15 jaar lang in de commerciele wereld/detailhandel gewerkt en veel slechter dan daar kan het echt niet zijn allemaal.

Hoe dan ook..ik ga uit van het positieve en ben erg benieuwd wat mij te wachten staat en zal niet schromen om af en toe mijn positieve bijdrage te leveren aan dit forum en vragen te stellen aan ervaren (toekomstige) collega's.

Mvgr. Hans

Gebruikersavatar
ray
Forum beheerder/Moderator
Forum beheerder/Moderator
Berichten: 658
Lid geworden op: ma nov 28, 2005 18:08

Bericht door ray » di feb 21, 2006 10:05

hans, allereerst hartelijk welkom namens de beheerders/moderators van dit forum.

ik hoop dat je deze omschakeling van job waar kan maken en wens je al vast veel succes met het behalen van je D rijbewijs.

veel lees/post plezier toegewenst.

Gebruikersavatar
Frank
Forum beheerder/Moderator
Forum beheerder/Moderator
Berichten: 745
Lid geworden op: ma nov 28, 2005 13:37

Re: Ik zal me ook even netjes voorstellen.

Bericht door Frank » di feb 21, 2006 10:19

Hans1970 schreef:Voordat ik nu allerlei goedbedoelde opmerkingen krijg van ervaren chauffeurs in de trant van "Niet doen! Je weet niet waar je aan begint!"


Welkom Hans, hoe kom je nu bij het bovenstaande, hahaha, dit is toch het mooiste beroep ter wereld. Maar vergeleken bij de detailhandel is het wel een hele overstap. Ikzelf heb die overstap ook min of meer gemaakt, (ik ben opgegroeid in een winkel), alleen iets eerder.

Je woont ook in een hele mooie stad, dus misschien zie ik je wel een keer bij het dynamische touringcarbedrijf waar ik werk. :)

Veel lees- en postplezier!

Frank

Gebruikersavatar
Elroy
SUPER-chauffeur
SUPER-chauffeur
Berichten: 387
Lid geworden op: do dec 01, 2005 18:34

Bericht door Elroy » di feb 21, 2006 10:45

Ook van deze kant welkom. Ik weet niet of het voor iedereen opgaat maar er is op elk werk wel iets aan te merken. Het gras bij de buren ....

Ik doe mijn werk nog steeds met veel plezier. Ondanks dat er ook mindere momenten zijn.

Succes met het behalen van je rijbewijs.

Groeten, Elroy

Gebruikersavatar
Monica
SUPER-chauffeur
SUPER-chauffeur
Berichten: 387
Lid geworden op: do dec 01, 2005 13:15

Bericht door Monica » di feb 21, 2006 10:47

Hans welkom veel lees en postplezier en alvast succes met het afrijden voor je rijbewijs.

Michel van Rijnberk
Expert -> Kaderlid Vakbond
Expert -> Kaderlid Vakbond
Berichten: 59
Lid geworden op: vr dec 09, 2005 22:35

Bericht door Michel van Rijnberk » di feb 21, 2006 13:40

Hoi Hans,

Ook namens mij, uut Oln'zel, hartelijk welkom en veel succes met het behalen van je rijbewijs en het solliciteren naar een baan.

Groeten Michel

rudi
actieve chauffeur
actieve chauffeur
Berichten: 40
Lid geworden op: vr jan 06, 2006 13:19

Bericht door rudi » di feb 21, 2006 14:19

Hoi Hans ,

Ik wil me aan sluiten bij de vorige schrijvers en je succes wensen bij het behalen van je D rijbewijs en het vinden van een baan :D

Groet,
Rudi

Gebruikersavatar
Fikkie
actieve chauffeur
actieve chauffeur
Berichten: 37
Lid geworden op: zo jan 29, 2006 22:00

Re: Hans1970

Bericht door Fikkie » di feb 21, 2006 16:28

@hans

Hallo Hans, veel succes met je D rijbewijs en veel lees plezier op dit forum.
Overigens ik zie je Donderdag wel weer op school bij de EHBO.

mvgr Fikkie

Gebruikersavatar
Luc
Forum beheerder/Moderator
Forum beheerder/Moderator
Berichten: 551
Lid geworden op: wo nov 30, 2005 07:10

Wees welkom...

Bericht door Luc » di feb 21, 2006 19:49

Hartelijk welkom op dit forum, we zijn er om je te helpen. Alleen je examens zal je alleen moeten doen...

Hans1970
Berichten: 2
Lid geworden op: di feb 21, 2006 09:46

Bericht door Hans1970 » wo feb 22, 2006 16:45

Iedereen bedankt voor het vriendelijke welkom heten.

Als ik volgende week slaag en als ik daaropvolgend een baan krijg dan gooi ik wel ff een paar stukken gebak op het forum. :D

Gebruikersavatar
coen
fanatieke chauffeur
fanatieke chauffeur
Berichten: 110
Lid geworden op: ma jan 16, 2006 15:12

Bericht door coen » do feb 23, 2006 18:08

Hallo Hans! Hartelijk welkom!

Groeten uut Ulft GLD :wink:

Gesloten