Rudy

Stel je hier voor, zodat andere forumgebruikers je leren kennen.
Rudy
leerling-chauffeur
leerling-chauffeur
Berichten: 15
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 14:39

Rudy

Bericht door Rudy » wo jan 18, 2006 15:01

Hallo iedereen,
Allereerst proficiat met dit forum.
Toevallig tegengekomen en meteen maar alles eens doorbladert, dit is wel het soort forum dat wij missen in Belgie.
Mij even voorstellen, mijn naam is Rudy, ik ben een 42 jarige man uit Belgie en sedert een 5 tal maanden op zoek naar een job als touringcarchauffeur maar naar ze hier in Belgie schreeuwen om chauffeurs raak ik maar niet aan de bak.
Het is nu toch van 2002 geleden dat ik mijn Rijbewijs DE behaald heb maar ik heb buiten het behalen van dit rijbewijs geen enkele ervaring op de bus - car en dit schrikt de bedrijven veelal af.
Nu ik kan ze moeilijk ongelijk geven, het is tenslotte een grote verantwoording om met mensenlevens op baan te zijn !
Maar chauffeur wil en zal ik worden :wink: al moet ik een tijd gratis gaan werken (wel tegen niemand zeggen anders moet ik ze van me afslaan hahahaha )

Maar goed ,ik lees graag alle verhalen rond het beroep en heb hier ook al gezien dat jullie toch zoveel mogelijk elkaar proberen te helpen met allerhande zaken zoals parkeerplaatsen en routes ect.... dus je zal me hier dikwijls zien ronddwalen op jullie forum !
Bij deze de groetjes en doe zo verder,
Rudy

Gebruikersavatar
Luc
Forum beheerder/Moderator
Forum beheerder/Moderator
Berichten: 551
Lid geworden op: wo nov 30, 2005 07:10

Bericht door Luc » wo jan 18, 2006 15:09

@Rudy

Wees welkom hier op dit forum :lol: Hopelijk vind je hier voldoende info!

En inderdaad het is soms moeilijk om werk te vinden als touringcarchauffeur, maar je zal altijd wel onderaan de ladder moeten beginnen. Mijn advies: Kijk eens rond bij de touringcarbedrijven bij jouw in de buurt, en begin met schooltoertjes en/of werkliedenvervoer. Akkoord, het zijn niet de makkelijkste ritjes maar we zijn allemaal ooit zo begonnen... Als de afstand naar Ieper geen bezwaar is kan ik misschien wel bemiddelen bij Sint Christophe Cars, dat is namelijk een van onze partners voor Toffe Tours.

Succes, en je mag altijd vragen stellen...

Zie je wel eens onderweg.... :D

Edit: we richten ons niet alleen op Nederland... Ik ben een vlaming, maar woon in Nederland en werk in België

Gebruikersavatar
coen
fanatieke chauffeur
fanatieke chauffeur
Berichten: 110
Lid geworden op: ma jan 16, 2006 15:12

Bericht door coen » wo jan 18, 2006 15:18

Hallo Rudy!
welkom op dit forum!

Rudy
leerling-chauffeur
leerling-chauffeur
Berichten: 15
Lid geworden op: wo jan 18, 2006 14:39

Bericht door Rudy » wo jan 18, 2006 15:24

Hey Luc,

Ammai dat was een snelle reactie en nee hoor Ieper zou geen enkel probleem zijn voor mij !
Alles wat me achter het stuur kan krijgen is welkom, een leerschool heb ik zowiezo toch nodig he , ik heb wel baanervaring maar dat is met rijbewijs CE , trekker - oplegger ,daarmee heb ik al de ganse Benelux, Frankrijk, Duitsland en Italie mee doorkruist .
Het is alleen het eenzame in die vrachtwagen dat ik een beetje moegekeken ben maar de baan kan ik niet missen !

Je mag altijd roepen als je iets weet en bedankt op voorhand,

Groetjes !
Rudy

Gebruikersavatar
Luc
Forum beheerder/Moderator
Forum beheerder/Moderator
Berichten: 551
Lid geworden op: wo nov 30, 2005 07:10

Bericht door Luc » wo jan 18, 2006 15:34

Stuur je straks een pm met het telefoonnummer van Sint Christophe, bel met mijn groeten (chauffeur Luc van Van Bogget Reizen)

Gebruikersavatar
Kevin
SUPER-chauffeur
SUPER-chauffeur
Berichten: 258
Lid geworden op: za jan 28, 2006 16:45

Bericht door Kevin » zo feb 19, 2006 02:20

Raar , het zal misschien de leeftijd ook een beetje zijn :oops: Ik kon toen ik wilde starten op 4 bedrijven tegelijk beginnen :? Snap dat maar is :?

Gesloten