Elroy

Stel je hier voor, zodat andere forumgebruikers je leren kennen.
Gebruikersavatar
Elroy
SUPER-chauffeur
SUPER-chauffeur
Berichten: 387
Lid geworden op: do dec 01, 2005 18:34

Elroy

Bericht door Elroy » do dec 01, 2005 20:17

Goedendag, mijn naam is dus Elroy. Ik ben 34 jaar,woon in Zwolle en ben getrouwd met Anniek. We hebben 2 kinderen en de derde wordt eind Mei verwacht.

Ik doe, zoals velen, al het voorkomende werk.

Mijn hart ligt echter bij de meerdaagses. Na een aantal weken in Nederland rondgereden te hebben begint het te kriebelen en wil ik weer voor een aantal dagen naar het buitenland. Waarheen maakt me dan vaak niet uit, maar zuid europa heeft wel mijn voorkeur.

Ik heb het geluk dat mijn vrouw volledig achter mij staat en ook onze kinderen vinden het geen bezwaar dat ik wel eens een aantal dagen van huis ben.

Ik wens iedereen veel plezier toe met zijn werk en natuurlijk met dit forum. Dat we er maar veel van mogen leren.

Met vriendelijke groet, Elroy

Gebruikersavatar
Frank
Forum beheerder/Moderator
Forum beheerder/Moderator
Berichten: 745
Lid geworden op: ma nov 28, 2005 13:37

Bericht door Frank » vr jan 13, 2006 01:11

Slechte planning, Elroy, in mei begint het seizoen weer voor een touringcarchauffeur. Hopelijk kun je erbij zijn als het geboren wordt :).

Leuk dat je uit de schulp van tourbuffel gekropen bent. Het is altijd leuker om te weten met wie je een gesprek voert, toch?

Frank

Gebruikersavatar
Luc
Forum beheerder/Moderator
Forum beheerder/Moderator
Berichten: 551
Lid geworden op: wo nov 30, 2005 07:10

Bericht door Luc » vr jan 13, 2006 04:32

Nou Elroy... Fanatiek touringcarchauffeur en vader... Gefeliciteert!
We zijn blij dat je jezelf eindelijk onder je eigen naam kunt profileren.

Gebruikersavatar
Elroy
SUPER-chauffeur
SUPER-chauffeur
Berichten: 387
Lid geworden op: do dec 01, 2005 18:34

Bericht door Elroy » vr jan 13, 2006 22:06

"Wat er ook gebeurt, mijn gezin komt altijd op de eerste plaats." Deze tekst staat te leze n op mijn homepage. Dat zal deze keer dan ook niet anders zijn. Maar de kans is groot dat ik van 8 t/m 12 mei in Rome zit, en van 15 t/m 19 mei in Nebra. Ik ben mijn vrouw nu al aan het opdragen dat ze de benen in die tijd stevig tegen elkaar moet houden. :lol: Kijk, als ik in Nebra zit dan knal ik gewoon terug. Maar ja, als ik dan in Rome zit ligt het toch iets anders. Ik hoop er maar het beste van.

Gesloten