anneke

Stel je hier voor, zodat andere forumgebruikers je leren kennen.
anneke
Berichten: 2
Lid geworden op: vr mar 10, 2006 08:32

anneke

Bericht door anneke » vr mar 10, 2006 09:50

Hoi!
Ik ben Anneke, 27 jaar en woon sinds '99 in het Belgische Essen. Van oorsprong ben ik Nederlandse en geboren en getogen in Zeeland.
Vanaf mijn 8e wilde ik al "op de bus" en ging dan ook vaak met mijn vader mee, die ook touringcarchauffeur was (nog steeds trouwens).
Via de opleiding middelbaar toerisme (dezelfde als die Stephan heeft gedaan, was een parallel-klasgenoot van 'm, hoi stephan!) ben ik in '98 begonnen als hostess op de pendel naar Spanje. Daar verdiende ik genoeg mee, om mijn groot rijbewijs te kunnen halen en in '99 kon ik eindelijk zelf gaan rijden. Via Muys (waar ik mijn huidige man tegenkwam)kwamen we samen terecht bij De Jong Tours. Ik had echter nog niet genoeg van het studentenleven en ben in 2002 de korte HBO-opleiding toerisme aan de NHTV in Breda gaan doen. Beschik nu naast mijn chauffeursdiploma's ook over het IATM-certificaat van TourManager. Altijd handig...
In mei 2003 ben ik dan weer terug beginnen pendelen (ook met mijn man samen) bij een bedrijf in Belgie, maar door de zwangerschap en geboorte van ons zoontje in oktober '05 is het voorlopig even gedaan met internationaal rijden. Waarschijnlijk kan ik later dit jaar parttime aan de slag bij de BBA op de streekdienst in Roosendaal/Bergen op Zoom. Ga ik ooit nog terug de tour op? Ja wil ik wel, maar voorlopig geniet ik van het moederschap (kan nu ook eens goed mijn woonplaats verkennen, nooit tijd voor gehad...) De liefde voor het vak en het feit dat ik toch graag op de hoogte wil blijven van wat er zoal gebeurt in het wereldje, zijn de redenen dat ik me aanmeld bij het forum.
Grtz, Anneke

Gebruikersavatar
Monica
SUPER-chauffeur
SUPER-chauffeur
Berichten: 387
Lid geworden op: do dec 01, 2005 13:15

Bericht door Monica » vr mar 10, 2006 09:58

He Anneke

Wat leuk dat je dit forum ook heb ontdekt. Nog gefeliciteerd met de geboorte van jullie zoon. Ik sprak je man nog wel eens op Roosendaal als we de 103 moesten rijden.
Heel veel lees en postplezier.

Gebruikersavatar
Frank
Forum beheerder/Moderator
Forum beheerder/Moderator
Berichten: 745
Lid geworden op: ma nov 28, 2005 13:37

Bericht door Frank » vr mar 10, 2006 10:38

Welkom en veel lees- en postplezier gewenst, Anneke






Frank

stephan
Berichten: 2
Lid geworden op: vr dec 02, 2005 12:12

Bericht door stephan » vr mar 10, 2006 10:50

Hey Anneke,

Heb begrepen dat je nu in Roosendaal rijdt.
Hoop dat alles goed gaat.

We zullen elkaar nog wel eens tegenkomen.

Groetjes thuis

Gebruikersavatar
Luc
Forum beheerder/Moderator
Forum beheerder/Moderator
Berichten: 551
Lid geworden op: wo nov 30, 2005 07:10

Bericht door Luc » vr mar 10, 2006 15:47

Nou, nou op den duur zullen we hier nog een koffiehoekje moeten inrichten voor al die dames....

Anneke wees welkom!

peetje
SUPER-chauffeur
SUPER-chauffeur
Berichten: 204
Lid geworden op: di jan 10, 2006 17:59

Bericht door peetje » vr mar 10, 2006 19:59

Ook een tourmanager heten wij hier welkom !

Peetje :wink:

Gebruikersavatar
Fikkie
actieve chauffeur
actieve chauffeur
Berichten: 37
Lid geworden op: zo jan 29, 2006 22:00

Bericht door Fikkie » zo mar 12, 2006 11:19

Anneke
Welkom alhier op dit forum en veel lees en post plezier.


@Luc
Noemen ze dat voor vrouwen niet een theekransje i.p.v. koffiehoekje?

mvgr Fikkie

Gesloten